Köpa.se Logo
x
569 056
PRODUKTER
x
1 542
KATEGORIER
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/35 ZR21 101Y XL EVR, NF1 )

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 är ett högprestandadäck som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Däcket är konstruerat för att ge optimal kontroll och en säker körupplevelse.

3519 kr

Däck
Sommardäck
TirendoKöp produkten hos Tirendo
Liknande produkter
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL AO, EVR, SCT )
3814 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 305/30 ZR21 104Y XL EVR, NF1 )
4449 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/40 R21 102T XL EVR, SUV )
2899 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/45 R21 101T XL EVR, SUV, SealTech )
3565 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/35 R22 102W XL EVR, SCT, T0 )
3869 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 295/40 R21 111Y XL EVR, SUV )
4042 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/35 R20 97Y XL EVR, J )
2467 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/40 R21 102T XL EVR, SUV, SealTech )
3579 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/40 ZR19 (105Y) XL MGT )
3459 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/45 R21 108H XL AO, EVR, SCT, SUV )
3929 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 275/35 R19 100Y XL *, MOExtended, runflat )
3299 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 275/35 R19 100Y XL *, EVR, runflat )
3299 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/40 R21 102Y XL EDR, SUV )
3249 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 R21 104Y XL EVR, J, LR, SCT, SUV )
4556 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/40 R20 104Y XL EVR )
3139 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/35 R22 106W XL EVR, SCT, T0 )
4149 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.

Om Köpa.se | info@kopa.se | © 2025 Köpa.se – Alla rättigheter förbehållna. | Ansvarsfriskrivning | Generella tips | Foton från Freedigitalphotos.net eller iStockphoto.