Köpa.se Logo
x
569 056
PRODUKTER
x
1 542
KATEGORIER
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL AO, EVR, SCT )

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 är ett högprestandadäck som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Däcket är tillverkat med en speciell gummiblandning som ger förbättrat grepp och följsam väghållning. Den nya förstärkningstekniken ger en starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning och bränsleeffektivitet.

3814 kr

Däck
Sommardäck
TirendoKöp produkten hos Tirendo
Liknande produkter
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 275/35 R19 100Y XL *, MOExtended, runflat )
3299 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R20 109V XL EDR, POL, SUV )
2879 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR )
2069 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 275/35 R19 100Y XL *, EVR, runflat )
3299 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/40 R19 98Y XL EVR, MO )
2069 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 101Y EVR, MGT, SUV )
2009 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/35 R19 100Y XL *, EVR )
2689 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 ZR19 (102Y) XL EVR, MGT )
2939 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 255/35 R19 96Y XL *, EVR, runflat )
2239 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 100V EVR, SUV )
2159 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 R18 100Y XL *, EVR )
1859 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/35 R19 100Y XL EVR, MO )
2729 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R19 107W XL EVR, SUV )
2169 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/40 R19 98Y XL EVR, J )
2940 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/40 R20 104Y XL AO, EVR, SCT )
3599 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R20 105W XL EVR, SUV, SealTech )
4182 kr
Tirendo
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nya högprestandadäcket som ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag så att du alltid har kontrollen och kan njuta av din resa Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Förbättrat grepp for följsam väghållning och kontroll Monteras av ledande biltillverkare Kortare bromssträcka på både våta och torra väglag Med Active Braking-teknik ökar kontaktytan och greppet när du bromsar. Den ökade markkontakten ger kortare bromssträcka på både våta och torra väglag. Grepp for inbromsning och väghållning Grip Booster-gummiblandningen som används i Eagle F1 Asymmetric 3 är tillverkad med häftande harts som ökar vidhäftningen mot underlaget. Det ger bättre grepp för inbromsning och väghållning på både våta och torra väglag. Styrprecision och hållbarhet Ny förstärkningsteknik ger starkare och lättare konstruktion som förbättrar väghållning, kurvgrepp, mönsterslitage och bränsleeffektivitet. Testrapport från TÜV The Eagle F1 Asymmetric 3 jämfört med konkurrenterna 2,6 meter = 9 % kortare bromssträcka på våta vägar* 1,3 meter = 4 % kortare bromssträcka på torra vägar* 4 % bättre våthantering* Jämfört med genomsnittlig prestanda på de 3 senaste modellerna från huvudkonkurrenter i UHP-segment (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testat av TÜV SÜD Product Service i sept-okt 2015 på beställning av Goodyear Dunlop. Nya UHP, däckstorlek: 225/45 R17 91Y; Testbil: VW Golf; Testplatser: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Rapportnr. 713066268 ** Betyg på rullmotstånd: : Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100 Genomsnitt för ledande konkurrenter – 89,1 Del av test angivet ovan med rapportnr. 713066268.

Om Köpa.se | info@kopa.se | © 2025 Köpa.se – Alla rättigheter förbehållna. | Ansvarsfriskrivning | Generella tips | Foton från Freedigitalphotos.net eller iStockphoto.